برندسازی
برندسازی برای رسیدن به سود بالا توسط مدیران سایتها
09/07/2017
بک لینک با کیفیت
چگونه بک لینک با کیفیت و بی‌کیفیت را تشخیص دهیم؟
13/07/2017
افزایش فروش سایت

مطمئنا هدف اکثر وبمسترها افزایش فروش سایت است نه کاهش و ضرر. شاید زمانی پیش بیاید که بخواهید در مورد رنگ برند خود تصمیم بگیرید؛ چرا که این تصمیم روی فروش شما تاثیر گذار خواهد بود. رنگ مناسب و زیبا می‌تواند روش سایت شما را افزایش دهد و انتخاب رنگ ناهمگون و نامناسب بلعکس عمل خواهد کرد.رنگ مناسب برند می‌تواند محبوبیت شما را افزایش داده و سبب افزایش تعامل و حضور هر چه بیشتر کاربران در سایتتان باشد.

 

در مبحث تاثیر رنگ بندی سایت بر سئو گفتیم که رنگ مستقیما تاثیری در سئو ندارد اما بطور متقابل بر یکدیگر اثر گذار هستند.

با استفاده از روانشناسی رنگ ها، می توانید بصورت یکپارچه شروع به برقراری تعامل و ارتباط با کاربران داشته باشید و آنها را ترغیب به خرید از محصولات خود کنیدتا شاهد افزایش فروش سایت خود باشید. البته در این رابطه باید دقت کافی را در جهت انتخاب رنگ داشته باشید به عنوان مثال، رنگ قرمز یکی از طیف رنگ های محبوبی است که افراد زیادی تمایل دارند تا از آن در ترکیب رنگ های خود استفاده کنند چون این رنگ به سرعت نگاه ها را به خود جذب می کند. اما باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که رنگ انتخابی شما نباید مغایر با هدف و پیام برند شما باشد. در ادامه با نیل وب همراه باشید.

انتخاب صحیح رنگ برند به منظور افزایش فروش سایت

انتخاب رنگ یکی از مسائل بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتیکه که کسب و کار شما در بازار مورد هدف بصورت منحصر بفرد باشد، رنگ برند شما نیز می بایست این خصوصیت را داشته باشد و به نوعی نمایانگر خصوصیت برند شما باشد.

در ابتدا لازم است که تعریفی از اهداف خود داشته باشید و مشخص کنید که چه چیزی باعث می شود تا برند شما منحصر به فرد باشد و همچنین مشخص نمایید که دوست دارید چه تاثیری بر روی مشتریان داشته باشید.

شروع به تهیه یک لیست از کلمات کلیدی نمایید و ۳ موردی که بصورت کامل شامل حال برند شما و کاری که شما می کنید می شود را انتخاب نمایید. سپس با استفاده از روانشناسی رنگ ها، می توانید به طیف رنگ هایی دسترسی پیدا کنید که برای کسب و کار شما موثر هستند. به عبارت دیگر می توانید با استفاده از رنگ های مورد نظر و همراستا با برند خود، بهترین خصوصیات هر فصل را به جهت معرفی کسب و کار خود پیدا کرده و از آنها در فصول مختلف استفاده کنید.

 

کسب و کار در فصل بهار

در این فصل استفاده از رنگ هایی که خاصیت درخشندگی داشته و روشن می باشند استفاده کنید. رنگ هایی که وضوح و گرما را با خود همراه دارند.

 

کسب و کار در فصل تابستان

فصل تابستان، فصل رنگ های لطیف و حساس می باشد. استفاده از خطوط نرم و ملایم به سبک آبرنگ از نشانه های رنگی فصل تابستان است.

 

کسب و کار در فصل پاییز

رنگ های خاکی همراه با سایه های گرم برای کمپین های پاییزی مناسب ترین انتخاب است.

 

کسب‌وکار در فصل زمستان

استفاده از رنگ مشکی و سایه های سرد و روشن، انتخابی مناسب جهت این فصل پایانی سال است.

 

با توجه به روانشناسی رنگ ها و استفاده از خصوصیات رنگی هر فصل، می توانید پیامی پر قدرت و مطمئن را آماده و منتشر کنید. در قسمت زیر به برخی از خصوصیات رنگ ها اشاره خواهیم داشت.

 

  • زرد : نمایانگر عزت نفس، اعتمادو مثبت اندیشی است و حس خوشحالی را به بازدیدکننده منتقل می کند.
  • قرمز : نمایانگر انرژی، قدرت و حس سرزندگی است.
  • آبی : رنگی مناسب ارتباطات است که نمایانگر احساس صداقت، منطق و کارایی مناسب می باشد.
  • نارنجی : خلاقیت، سرگرمی و لذت از خصوصیات بارز این رنگ می باشد.
  • سبز : احساس خوب آرامش و تعادل

 

پیش به سوی افزایش فروش سایت

حال شما با ارتباط موثر رنگ ها و برندها آشنا شدید پس وقت آن رسیده تا دوباره نگاهی به برندتان بیاندازید و دانسته های جدید خود را بر روی آن لحاظ نمایید. چرا که برندسازی اصولی میتواند شما را به مسیرهای درست هدایت کند و شاهد افزایش فروش سایتتان باشید.

2 دیدگاه

  1. مستروب گفت:

    عالی بود. ممنون از شما.
    سایت خوب و پر محتوایی دارین.
    موفق باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کد تخفیف