این برگه مجموع تمام قوانین سایت می باشد از جمله قوانین در مورد خریداران و مشتریان و خوانندگان مطالب سایت.

۱- در صورت استفاده از مطالب آموزشی سایت و کپی بخشی یا تمام مطلب در سایتتان اجبار به لینک دادن به سایت نیل وب با عبارت لینک دهنده “نیل وب” می باشید.
۲- ما تنها وظیفه داریم تا به مشتریان سایت پشتیبانی و خدمات دهیم و برای موارد رایگان روی سایت تا جایی که وقت باشد کمک و راهنمایی میکنیم.
۳- اگر مشکلی در قالب یا افزونه ها یا فارسی سازی آن ها مشاهده کردید از طریق تیکت به ما اطلاع دهید.
۴- در مورد آپدیت های قالب ها و افزونه ها باید بگم که ما سعی میکنیم تا در کمترین زمان آپدیت ها را به صورت رایگان به مشتریان بدهیم ولی کمی زمانبر هست و اگر شما نیاز داشتید تا سریعتر آپدیت کنید لطفا یک تیکت ارسال کنید تا زودتر براتون آپدیت را انجام دهیم.
۵- عدم دستکاری کدهای قالب : خریدار ممکن است در قالب یا افزونه کدی را ویرایش یا اضافه کند و این کد باعث خرابی قالب یا افزونه شما شود و رفع این مشکلات در زمینه پشتیبانی ما نمیشود.
۶- نحوه ارائه پشتیبانی: پشتیبانی از طریق بخش پشتیبانی برای قالبهای تجاری و از طریق بخش دیدگاهها برای قالب های رایگان، انجام خواهد شد و پشتیبانی از ایمیل انجام نخواهد شد.
۷- محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات: پشتیبانی مخصوص رفع ایرادات احتمالی موجود در قالب است نه مشکلات و ارور های وردپرس (هر چند تمام سعی ما در رفع تمامی مشکلات است اما زمان ما را یاری نمیکند) اما راهنمایی های ابتدایی مورد نیاز نیز از طریق بخش پشتیبانی، ارائه می شود.
۸- بازگشت وجه : بازگشت وجه برای محصولات سایت داریم البته برای زمان هایی که مشکل از خدمات ما باشد و مواردی مانند یک مشکل در ظاهر یا کد های قالب که از طرف سازنده قالب می باشد و در اپدیت های بعدی رفع میشوند به ما ربط ندارد و ما مشکل را به طراح قالب انتقال میدهیم تا مشکل شما هرچه سریعتر رفع شود.

دریافت کد تخفیف